Premiera ciężarówek Forda w Polsce była ogromnym wydarzeniem. Producent i oficjalny dystrybutor pojazdów zadbali, aby było o nich głośno w kraju nad Wisłą. Teraz jedno z ich działań zostało wyróżnione przez branżowych ekspertów.
Kampania inaugurująca wejście ciężarówek Forda do Polski była bardzo mocno dostrzegalna w przestrzeni mediów branżowych i Internetu. Jednym z jej elementów była również akcja przeprowadzona wspólnie ze Spotify. Użytkownicy tej popularnej platformy do streamingu muzyki mieli okazję lepiej poznać zalety flagowego produktu tureckiego producenta – Forda F-MAX.
Ich wspólna kooperacja zauważona została również przez specjalistów na co dzień zajmujących się komunikacją i marketingiem, którzy zdecydowali się przyznać autorem tej inicjatywy platynową nagrodę Hermesa.
Nagrody Hermes Creative Awards przyznawane są przez Stowarzyszenie Specjalistów ds. Marketingu i Komunikacji (Association of Marketing and Communication Professionals). Organizacja od ponad 20 lat koordynuje i ocenia różnego rodzaju kampanie marketingowo-promocyjne. Uczestnicy rywalizują o platynowe i złote statuetki - skrzydła z mitologicznej czapki Hermesa i sandałów, przypominające kształt litery H.