ZOBACZ SZCZEGÓŁY
1979
1979

Układanie podwalin na przyszłość
Po nabyciu gruntów w 1979 roku w celu uruchomienia produkcji krajowych silników i ciężarówek, fabryka Inonu rozpoczęła działalność operacyjną w 1982 roku. Oficjalne otwarcie nastąpiło 7 lipca 1986 roku.
1985
1985

Seria, która odcisnęła swoje piętno w historii
W 1985 rozpoczęto produkcję serii ciężarówek Cargo z silnikami Dovertech. Model Cargo 1812 był produkowany w latach 1985 do 1998. W roku 1998, został zastąpiony modelem Cargo 98MY, który był produkowany do roku 2003.
2003
2003

W 100% krajowe silniki Ecotorq
W roku 2003, rozpoczęto produkcję serii H298 ciężarówek Cargo, oraz produkcję w 100% krajowego silnika 7,3 L Ecotorq o mocy 260 PS/320 PS/360 PS/380 PS, w 100% opracowanego przez inżynierów Forda. Rodzina modeli Cargo była nadal rozwijana i powiększona została o serię H476, ze 100% krajowym silnikiem 9,0 L Ecotorq w ciężarówkach drogowych.
2010
2010

Globalna wizja, Konkurencyjne produkty
W 2010 roku, nowa seria Cargo Construction została wprowadzona na rynek etapami, a jednocześnie rozpoczęto produkcję nowego silnika Ecotorq Euro5. W roku 2012, zgodnie z oczekiwaniami klientów z rynku krajowego i zagranicznego, wyprodukowano i wprowadzono do oferty ciągnik siodłowy Ford Cargo 1846T oferujący moc 460 PS / 2100 Nm, oferując najbardziej konkurencyjne osiągi w tym segmencie, nawet przy niskich prędkościach obrotowych.
2013
2013

Z Azji mniejszej do Azji większej
W 2013 roku podpisana została licencyjna umowa technologiczna z firmą JMC Heavy Duty Vehicle Co., Ltd. W wyniku kontraktu rozpoczęto produkcję silników Ecotorq dla firmy JMC w Chinach, największym na świecie rynku pojazdów ciężarowych.
2016
2016

Znak nowej generacji
Opracowany i wyprodukowany w 100% przez inżynierów Forda, najnowszej generacji silnik 9 L i 13 L Ecotorq z normami emisji spalin E3, E5 oraz E6 został wypuszczony na rynek w roku 2016. Wartość inwestycji w nową generację silników Ecotorq przekroczyła $100 milionów.
No Result
SEARCH