Jako wiodąca firma motoryzacyjna, Ford Trucks oferuje najlepsze rozwiązania, które spełniają potrzeby klientów oraz przedsiębiorstw użyteczności publicznej, łącząc ponad półwieczne doświadczenie z dynamicznymi możliwościami rozwoju produktów. Nasza podróż, zapoczątkowana w 1960 roku od ciężarówek serii F600, trwa do dziś produkujemy i projektujemy silniki, bazując na nieocenionej wiedzy inżynierów Forda.fordotosan.com.trfordotosan.com.tr
Nasza misja
Nasza wizja
Nasza misjaJesteśmy dla Ciebie, aby zmniejszyć Twoje obciążenie.
Nasza misja
1979
Tworzenie fundamentów dla przyszłościPo rozpoczęciu w 1979 roku działań prowadzących do produkcji rodzimych silników i ciężarówek, fabryka Inonu rozpoczęła produkcję w 1982 roku, a jej oficjalne otwarcie odbyło się 7 lipca 1986 roku.
timeline
1985
Seria, która zapisała się w historiiW 1985 r. rozpoczęto produkcję podwozi serii Cargo z silnikami Dovertech. Model Cargo 1812 był produkowany w latach 1985-1998. W 1998 roku został zastąpiony przez Cargo 98MY, który był produkowany do 2003 roku.
timeline
2003
W 100% rodzimy silnik EcotorqW 2003 r. rozpoczęto produkcję podwozi Cargo serii H298, a także w 100% rodzimego silnika Ecotorq o pojemności 7,3 l i mocy 260 KM/320 KM/360 KM/380 KM, będącego wynikiem w 100% pracy inżynierów Forda. Gama produktów Cargo nadal się poszerzała dzięki dodaniu serii H476, w 100% rodzimego silnika Ecotorq 9,0 L oraz podwozi drogowych.
timeline
2010
Globalna wizja, konkurencyjne produktyW 2010 roku wprowadzono na rynek nową serię ciągników Cargo Construction Series i rozpoczęto produkcję silników Ecotorq Euro5. W 2012 roku, zgodnie z oczekiwaniami klientów zajmujących się transportem krajowym lub międzynarodowym, wyprodukowano i wprowadzono na rynek ciągnik Ford Cargo 1846T o mocy silnika 460 PS / 2100 Nm, oferujący najbardziej konkurencyjną moc i moment obrotowy w swoim segmencie, nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika.
timeline
2013
Z Azji Mniejszej do Azji WiększejW 2013 r. podpisano umowę licencyjną na technologię z JMC Heavy Duty Vehicle Co., Ltd.. Na mocy umowy rozpoczęto produkcję silników Ecotorq dla pojazdów JMC w Chinach, największym na świecie rynku samochodów ciężarowych.
timeline
2016
Znak nowej generacjiOpracowana i wyprodukowana w 100% przez Ford Engineering nowa generacja silników Ecotorq o pojemności 9 l i 13 l oraz poziomach emisji E3, E5 i E6 została wprowadzona na rynek w 2016 roku. Wartość inwestycji w nową generację silników Ecotorq przekroczyła 100 milionów dolarów.
timeline
1979
1985
2003
2010
2013
2016
Fabryka Ford Otosan InonuFabryka zajmuje powierzchnię zewnętrzną 1,1 mln m kw., a hale zajmują 90 000 m kw., gdzie produkowane są pojazdy użytkowe i ciągniki siodłowe marki oraz silniki Ecotorq. Fabryka została założona w 1982 roku i jest jedną z sił napędowych lokalnej gospodarki, dzięki rocznej zdolności produkcyjnej 15 000 podwozi i ciągników, 11 000 silników Ecotorq, 65 000 silników Transit puma, 140 000 tylnych osi Transit i 300 000 przednich osi Transit.
Ford Trucks Development Academy
Ford Trucks Development AcademyThe Right Place to Develop Road Competence:
The academy, which opened in 2015, combines the culture and expertise of Ford Trucks with personal development. The efficiency of the training is always being improved through classroom training, e-training, renewal training, workshop applications and video training. Training is geared to individual needs according to level of expertise and knowledge. Training is moderated by experienced internal and external instructors that are familiar with Ford’s corporate culture. Personal training, competency performances and their effects on performance are monitored through the Ford Training Management System (FODDERS). Ford Development Academy’s Capacity 11 classrooms, 1 Computer Lab Conference Hall Multi-purpose Meeting Halls
Gdziekolwiek jest droga, tam jest Ford
Gdziekolwiek jest droga, tam jest Ford
Ci, którzy pracują na drodze, mogą polegać na serwisie Ford Trucks, który działa w 30 krajowych centrach sprzedaży i serwisu, w prawie 50 krajach i na 3 kontynentach, obejmując obszar od Rosji po republiki tureckie, Europę Wschodnią, Afrykę i Bliski Wschód. Dzieląc się każdym ładunkiem, wszędzie na świecie.